środa, 17 lutego 2010

Kreativ blogger


Nominację otrzymałam od Kalio. Muszę szczerze przyznać, że jestem zaszokowana. Ale jest mi bardzo miło i jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję :) Miło jest wiedzieć, że ktoś tu zagląda ;)

A oto moja ciężko wytypowana 7 (kolejność przypadkowa):

1. Kalio - nominacja wraca, a to dlatego, że uwielbiam Twoje recenzje, opisy nowości, są dla mnie natchnieniem do zakupów i kolejnych poszukiwań literackich :)
2. Tucha - za tą Twoją wieczną energię, aż się uśmiecham czytając Twoje recenzje i komentarze :)
3. Miss Jacobs - za ukazywanie cudownych miejsc, urokliwe recenzje i za... Barcelonę :)
4. Anna - właśnie czytając Twojego bloga wpadłam na pomysł, że też mogę zrobić coś podobnego :) lubię też Twoje recenzje :)
5. Marpil - bo zawsze odczuwam jakąś taką fajną przyjemność czytając Twoje nowe posty :)
6. Prowincjonalna nauczycielka - za prawdziwy ogrom recenzji :) zawsze mogę "wyłapać" coś ciekawego :)
7. ... a to miejsce, pozostawię dla każdego kogo nie wymieniłam, a do których zaglądam :) każdy blog jest wyjątkowy :)

6 komentarzy:

  1. Widzę, że pomysł z wolnym miejscem, przyjął się dobrze :) Bo jak tu zdecydować, który blog jest lepszy od innych? Podczas wybierania utwierdzam się w przekonaniu, że jestem okrutna,a regulamin KBA łamie moje serce.

    Pozdrawiam serdeczenie i gratuluję nominacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie od Ciebie pomysł przejęłam :) jest świetny :) a regulaminy to zło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę blaszka, ale niespodzianka :).
    Bardzo dziękuje za wyróżnienie. Ciesze się, że mój blog Ci się podoba. W końcu właśnie po to go "robię". Choć mi kolejny raz nie wypada nominować i się chwalić ;-). Więc jeszcze raz podziękuje i skromnie udam się na tyły kurtyny.
    Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pam,pam,param :)
    Dziewczyny kocham Was:) i bardzo dziękuję :) Jak tu człowiek ma być zmęczony, jak same przyjemne rzeczy dzisiaj mnie spotykają!
    Jeszcze raz - DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Edith! Dzięki serdeczne!!! Ogromnie mi miło, a jako, że mam dziś starszny dzień, to jest jakiś promyk radości dla mnie! Dziekuję, szczególnie za uzasadnienie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails