poniedziałek, 31 grudnia 2012

Krótkie (?) podsumowanie

Pod względem kulturalnym ten rok był mocno średni: owszem byłam na Targach Książki w Warszawie (tutaj największym wydarzeniem jest poznanie Izusr i Kalio), liznęłam trochę spotkań autorskich, trochę wydarzeń uczelnianych organizowanych przez moje koło (w tym moją pierwszą wystawę fotografii), ale ukończenie studiów i wyprowadzka z Lublina sprawiły, że umarło moje uczestnictwo w kulturze - mogłam śledzić już tylko przez internet i dopingować Wasze uczestnictwo w spotkaniach, Targach i zlotach. Jest mi niezmiernie smutno z tego powodu - nie udało mi się zrealizować planów odnośnie wymyślonych przeze mnie cyklów. Mam nadzieję, że nadrobię to w 2013 roku.

Pod względem czytelniczym zdecydowanie lepiej niż 2011 roku - 105 książek. W tym aż 30 audiobooków i 2 ebooki - widać zdecydowanie wzrost zainteresowania inną formą wydawniczą niż do tej pory. Dzięki temu mogłam zapoznać się z większą ilością tytułów, zwłaszcza, że ten rok był mocno ruchliwy w moim wydaniu, dużo podróżowałam po Polsce i nie miałabym szansy na pobicie "setki" jedynie przy tradycyjnych książkach. Nie będę także wybierać najlepszych tytułów, ale chciałbym wyróżnić:

1. "Rozwiązła" J. Kamiński
2. "Mróz" M. Ciszewski - audiobook
4. "Siostrzyca" J. Harding 
5. "Deyna" S. Szczepłek
6. "Pamiętam cię" Y.




9 komentarzy:

  1. Siostrzycę mam w planach :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń w Nowym Rou życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci zrealizowania wszystkich zamierzeń. A czytelniczo osiągnęłaś bardzo fajny wynik. Też wyróżniłam Ciszewskiego w swojej liście lektur roku. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok pełen wzlotów i upadków, straty. Ale jest dobrze, a zapowiadają, że rok po przeżyciu końca świata będzie najlepszy. Tak więc głowa do góry i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycze ci, aby Nowy Rok byl lepszy od obecnego. Zdrowia, spelnienia marzen!

    Zmierzch znalazl sie i w moim podsumowaniu, wspaniala ksiazka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby i w tym pękła 100-ka:) Przy okazji sportowych pozycji polecam biografię koszykarza Shaquilla O'Neala (wydawnictwo SQN). Na blogu jest jej recenzja. Przezabawna!

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie, to pokrywa się ta lista - w części - z tym co kręciło mnie w zeszłym roku. Ja jednak obowiązkowo dodaję do tego kolejną Grę o Tron oraz Zeznanie Podatkowe Michuma...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails