piątek, 22 stycznia 2010

Kolejny stosik

Prezentowany dziś stosik jest wynikiem odwiedzenia biblioteki, promocji w wyd. Znak, a także okazjami na allegro. Ostatnio nie mogę się powstrzymać. Przez ostatnie 2 miesiące kupiłam więcej książek niż w ostatnim roku.



Musze jeszcze odwiedzić uczelnianą bibliotekę w poszukiwaniu książek do wyzwania "amerykańskie południe w literaturze", bo w publicznej każda, którą chciałam była wypożyczona.

****************************************************

A także zapraszam do "stosikowego losowania" u Anny. Informacje TU

2 komentarze:

  1. te grubaski mnie szczególnie interesują ;) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez "Foe" niestety przebrnęłam, "Hakawati..." i "Honor kobiety" kupiłam i czekają w kolejce, a na Kertesza miałabym ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails