wtorek, 9 lutego 2010

Łańcuszek

Do łańcuszka zostałam zaproszona przez Marpil (:*), z braku czasu dopiero dziś odpowiadam na pytania :)

1.Jaki jest Twój ulubiony wiersz?

Chyba nie ma takiego, ponieważ mało czytam wierszy. Jeśli już to wiersze księdza Twardowskiego do mnie przemawiają.
Kiedyś od chłopaka dostałam kartkę z jednym z jego wierszy i bardzo mi się podobał:

Kiedy mówisz

Nie płacz w liście
nie pisz że los ciebie kopnął
nic ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
odetchnij popatrz
spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij ze jesteś gdy mówisz że kochasz

Poza tym swego czasu uwielbiałam haiku, i mam szacunek do ludzi, którzy zajmują się poezją.


2. Gdybyś miała zabrać jedną książkę na bezludną wyspę to jaką?


Nie wiem czy potrafię wybrać jedną taką książkę, ale jeśli już to "Tajemniczy ogród". To chyba moja ulubiona książka, już nie pamiętam ile razy ją czytałam ;)

3. Z jakim autorem wybrałabyś się na kawę i jakie pytanie byś mu zadała?

Z Pilipiukiem i Stephenem Kingiem najchętniej. Każdego z nich bym spytała skąd biorą takie pomysły ;) i oczywiście zachwalałabym swoje ulubione serie o Wędrowyczu i Mrocznej Wieży. A tak w ogóle to bym się cieszyła, że mogę z nimi po prostu herbatę pić (bo kawy nie pijam), ach! nierealne ;)


4. Jaka jest Twoja ulubiona książka non-fiction?


Chyba takiej nie ma. Trochę się zastanawiałam, ale nic mi nie przychodzi do głowy.


Każdy się tak rozpisywał, a ja tak króciutko, no ale nie da rady więcej ;)

Pytań dalszych nie zadam, osób nie wskaże. Już przeczytałam od tych, którzy mnie interesują.

1 komentarz:

  1. Masz u mnie plusa za wiersz Twardowskiego - swego czasu traktowałam go jak drugą biblię. Zapraszam do siebie: http://virgo1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails