piątek, 23 kwietnia 2010

Światowy Dzień Książki i Praw Autorkich



No tak, dziś dzień Naszych książek, ale także Nasz dzień! :) Życzę przyjemnych łowów, zadowolenia ze zdobyczy i radości z dotykania tego wspaniałego książkowego papieru. :)

Ja dziś tylko w antykwariacie zakupiłam "Pianistę" Szpilmana za 5zł. W Empiku byłam, w Świecie Książki byłam, ale jakoś nic. Chociaż nieprawda, była książka w Empiku, zakochałam się w niej, ale jak się okazało był to jedyny egzemplarz i nie wiedzieć czemu w środku miała kilka kartek podartych. A tą książką było "Miasto Śniących Książek" Moersa. No zakochałam się, ale w empikach już niedostępna. No tak wiem, że dawno wydana, ale ja naprawdę niedawno ją odkryłam, a jak już zobaczyłam jej okładkę to muszę mieć na własność!

Ech. Mam nadzieję, że Wam się bardziej udało. :)

2 komentarze:

  1. Ja już trzy dni temu skorzystałam z empikowskiej promocji i zamówiłam trzy książki.
    Dzisiaj otrzymałam maila, że książki są już do odebrania i wręcz nie mogę się doczekać :)

    Ale ponieważ promocja trwa do 25 kwietnia, wciąż zastanawiam się, czy nie zamówić jeszcze trzech lektur. Na razie się powstrzymuję.
    Tylko nie wiem jeszcze jak długo...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuje że w naszym antykwariacie są tylko podręczniki...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails