środa, 21 lipca 2010

Łańcuszek wakacyjny

Czas i mi odpowiedzieć na pytania wakacyjnego łańcuszka, do którego zaprosiła mnie Kasia. No i przy okazji bardzo za zaproszenie dziękuję. :)

1.Do jakiego kraju, miasta chciałabyś pojechać zainspirowana lekturą?


Hmm, zdecydowanie Hiszpania, a szczególnie Barcelona, choć i wcześniej chciałam tam pojechać. No i oczywiście kraje skandynawskie.

2.Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania na wakacje?


Nie mam ulubionego miejsca do czytania. Książkę zabieram wszędzie, czytam w łóżku, w kuchni, w pokoju, w przerwie reklamowej podczas filmu, w autobusie, na plaży, itd. :) Choć czuję, że ulubionym wakacyjnym miejscem może być niedługo drewniana huśtawka ogrodowa, którą tata ma niedługo zrobić. ;)

3.Poleć mi jedną książkę do przeczytania na wakacje:


Ciężko mi coś polecić, choć z ostatnio przeczytanych to może "Piątą kobietę" Mankella, z racji orzeźwiającego chłodu Szwecji.

4.Jaka jest Twoja najnowsza lektura? Co zaczęłaś czytać?


Teraz czytam "Samotność liczb pierwszych" Paolo Giordano. Przy okazji wciąż zapraszam do zgłaszania się do konkursu.

PS. Ktoś jest ze Szczecina? Bo w sierpniu tam będę i chciałabym się dowiedzieć czy możecie mi polecić do zobaczenia coś ciekawego, czego próżno szukać w przewodnikach? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails