poniedziałek, 2 maja 2011

Warszawskie Targi Książki 2011 - spotkanie?


Jak pewnie większość z Was wie, 56. edycja Międzynarodowych Targów Książki się nie odbędzie. Za to mamy szansę uczestnictwa w II Warszawskich Targach Książki w dniach 12-15 maja, czyli właściwie za chwilę. Stąd moje pytanie: ktoś z Was wybiera się na te targi?

Ja oczywiście będę, nie odpuszczę ich sobie, jak uczyniłam to w przypadku targów w Krakowie. A że z Lublina blisko całkiem do Warszawy, to nie mam problemów podobnych, jak miałam wcześniej.

Uważam, że fajnie byłoby się gdzieś spotkać, pogadać, poznać. Wiem, że dużo blogerek i blogerów się zna, z różnych miejsc, spotkań, targów, więc trochę Wam pozazdrościłam i też chce się ujawnić :D

To jak, da radę się spotkać w większym gronie? Może ktoś, kto bardziej orientuje się w topografii Wawy, zaproponowałby jakieś miejsce?

14 komentarzy:

  1. 14, 15 jestem w szkole. Ale rozważam pojechanie na czwartek i piątek, ale nie wiem czy dostane wolne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z chęcią przyjechała. Chociaż na jeden dzień :) Znasz może link do spotkań z autorami, które w tym czasie będą miały miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Lena - przyjedz przyjedz :) http://www.targi-ksiazki.waw.pl/program/autorzy-na-targach/ a oto link :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Patrycja - super by było jakbyś mogła przyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę od czwartku do soboty lub niedzieli, ale pewnie przede wszystkim na terenie Targów, czyli w Pałacu. Chętnie spotkamy się przy jakiejś kawie/herbacie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram się 14 lub 15 maja i z ogromna chęcią bym się z Wami spotkała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie właśnie korci sobota i spotkanie z Panią Gutowską-Adamczyk ;) Niestety nie dam rady pojawić się piątek, na spotkaniu z Romkiem Pawlakiem, albo Marcinem Pilisem. Ahhh ta uczelnia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się zastanawiam, bardzo chciałabym jechać, bo pewnie będę miała okazję znów za parę lat
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zastanawiam nad Targami, nie wiem czy dam radę, ale jakbym dała, to z dużą chęcią bym się z Wami spotkała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, planowałam przyjechać, ale niestety... :( chyba nic z tego nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w organizowaniu spotkania blogerów :* Dla mnie niestety za szybko i za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie chciałabym Was spotkać, ale to dla mnie cała wyprawa, a na dodatek kosztowna (dojazd, noclegi, wyżywienie), więc nie ma szans na moje pojawienie się :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli będę to raczej w niedzielę, bo w domu ważna impreza rodzinna. Jesli będzie ustalony termin i miejsce jakiejś herbatki, to może uda mi się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails