wtorek, 25 października 2011

Stos i inne takie.

Stos może trochę później. Najpierw inne sprawy.

Zalegam bardzo mocno: z czytaniem (choć wydaje mi się, że ciągle czytam książki), z recenzjami (bo jak już przeczytam, to nie mam kiedy napisać), z relacjami z: II Kongresu Bibliotek, wyjazdu z Kołem Naukowym do BN i spotkania z Llosą (!). Obiecuję od jutra wszystko nadrabiać.

Ostatnio, nie wiem nawet jak, cierpię na dotkliwy brak czasu. W ciągu ostatniego miesiąca byłam, aż 3 razy w Warszawie. Same wyjazdy przyjemne, ale podróż - wiadomo, że PKP nie ma zwyczaju rozpieszczać, szczególnie, gdy się człowiekowi spieszy.

Marzył mi się wyjazd na Targi do Katowic, ale się nie udało. Marzą mi się Targi w Krakowie, ale konferencja naukowa, która odbędzie się tam 3 tygodnie później, może mi to uniemożliwić - wiadomo, wydatki, a studenci to już w ogóle muszą oszczędzać. ;)

A teraz czas na stos (malutki, zbierany od chyba 2 czy 3 miesięcy):


"Raj tuż za rogiem" - zakup podczas warszawskiego spotkania z Llosą (autograf!)
"Wyspa niesłychana" - od wyd. Znak (wciąż nie wiem czy nagroda od ZZ czy recenzyjna)
"Marzenie Celta" - recenzyjna od Znaku.
"Podwójna cisza", "Słodkie lato", "Rycerz z Aleantary" i "Historia czarów i czarownic" - do recenzji od wyd. Bellona.
"Kwestia Finklera" - wygrana na blogu Moni.
"Tanie dania" - moja miłość do książek z przepisami jest powszechnie znana, nie mogłam się oprzeć i tej - zakupiona w taniej książce w Warszawie.
"Taniec z diabłem" - wygrana na blogu Moreni.
"Kiedy Atena odwraca wzrok" i "Mila księżycowego światła" - od portalu zbrodniawbibliotece.pl jako nagrody z konkursu kryminalnego dla blogerów.



Taką mam też ochotę brać udział w Top10 u Futbolowej, a nawet nie mam kiedy pisać swoich typów :(

24 komentarze:

  1. Kochana. Zobaczysz dasz radę i widzimy się w weekend w Krakowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie taki mały ten stosik :). Jestem ciekawa relacji ze spotkania z Llosą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły stosik :-) Ja ostatnio czytam zdecydowanie mniej. Nadmiar pracy i pisanie włąsnej powieści zajmuje czas :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka książek bym sobie wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale Cię rozumiem, też mam wrażenie, że cały czas czytam i czytam, a tyły takie mam, że SZOK!

    Stosik bardzo ciekawy, przyjemnego czytania i... do zobaczenia w Krakowie... może ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik i wcale nie malutki:)
    Dużo wolnego czasu na lektury życzę w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top-10 nie ucieknie, kochana :) Będziesz miała czas, to nadrobisz wszystko!

    Lehane i Llosa - zazdroszczę!

    W dziale do recenzji widzę 'Drżenie' - bardzo jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik wcale niemały :) Zaległości powoli nadrobisz :) Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście najbardziej zazdraszczam autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tyle: stos nie jest mały :P

    A ta książka od Znaku nie jest w ramach ZZ, czekaj dalej ;)
    Szkoda, że nie było Cię z nami w Katowicach. Może chociaż w Krakowie się uda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Targi książek w kato mi zeszły się ze szkołą :) Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za to najbardziej zazdroszczę "Marzeń Celta". Dziś prawie siłą się zmusiłam, by tej książki nie kupować. Jednak trzeba będzie to nadrobić, bo zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Autograf Llosy, no coś wspaniałego! :)
    Miłe dla oka nabytki, zazdroszczę zwłaszcza ksiązki "Marzenie Celta"

    OdpowiedzUsuń
  14. Taniec z diabłem chętnie bym podkradła :) Ale ogólnie stosik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci "Marzenia Celta" :), cała reszt też świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny stosik! Ja też zazdroszczę "Marzeń celta"!

    OdpowiedzUsuń
  17. Edytko, spokojnie, teraz jest kiepsko z czasem, ale potem już będzie lepiej :) Są ważniejsze sprawy od książek i bloga, więc nie stresuj się, my poczekamy cierpliwie na wpisy :)
    Stos nie jest mały, a jaki ładny :) Zazdroszczę Llosy i "Tańca z diabłem" - poprzednie części czytałam, tylko tej mi brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie pozycje są niezwykle interesujące. Większość sama bym przygarnęła;-)
    Pozostaje mi jedynie życzyć super wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik! Mam nadal "Milę księżycowego światła do przeczytania":) Czekam więc na twoją recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  20. A to Marzenie Celta to fajne? Czy może jeszcze nie czytałaś? Jak coś to pożycz :D
    Rycerz z Aleantary oraz Historia czarów i czarownic wyglądają nadzwyczaj zacnie
    A z czasem na wszystko mam podobnie, mam w planach naukę szybkiego czytania to może nadrobię...

    OdpowiedzUsuń
  21. imponujący ten stos ,a zazdroszczę zwłaszcza Llosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. "Historia czarów i czarownic" - bardzo jestem ciekawa recenzji tej książki.
    Spokojnie, powolutku, zaplanuj sobie wszystko. Dasz radę :) Trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś wiem o braku czasu :) Czekam na relację z Llosy, moja już poszła w e-czaskultury,ale coś jeszcze na blogu chcę napisać. Czytasz "Marzenie Celta"? Bo ja właśnie kończę. Ech. Llosa ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jungstedt z tego stosu zdecydowanie zasługuje na uwagę:)
    Nie można od książki się oderwać...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails