sobota, 12 listopada 2011

Wyniki losowania

Trochę mi zeszło, ale wiadomo jak to jest na długim weekendzie. Wbrew pozorom to właśnie wtedy mam najmniej czasu, ale nie przedłużając, przedstawiam wyniki losowania, dokonanego za pomocą niezawodnego programu losuj.

"Zapasy z życiem" trafiają do:


A "Plan Sary" w najbliższym czasie znajdzie się u:


Tak więc gratuluję, szybko proszę o adresy i w poniedziałek powinnam wysłać książki.


PS. W najbliższym czasie powinny pojawić się zaległe recenzje, choć znając mnie to może być z tym różnie. Pogoda mnie dobija i mocno wpływa na moją niemoc twórczą. Ktoś ma pomysły jak ją zwalczyć?

16 komentarzy:

  1. Szkoda,że nie udało mi się wygrać bo naprawdę chciałam mieć tą książkę :( Jednakże dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno, ale jeszcze mam co czytać;-)
    Dziewczyny , gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców :)
    Sama walczę z pogodą, aby negatywna aura nie powstrzymała mnie od działania. Mam kilka pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cierpię strasznie że to nie ja :D i oczywiście gratuluję zwycięzcom, jest w końcu czego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka pogoda?? u mnie piękne słoneczko przez cały listopad promienieje... fakt, że trochę zimno się robi, ale to tylko pretekst by zasiąść się w łóżku pod kocem i czytać... (jak kto ma czas...)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz zostałam wylosowana i nie chce mi się wierzyć!! :) I to jeszcze Schmitt!!

    wysłałam adres.

    Dziękuję!!!!!!!!!!! :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka niespodzianka to mi się niedziela cudowne zaczeła - adres już wysyłam mailem , gratuluję Oleńce - dziękuję za nagrodę i równoczesnie zapraszam na konkurs dzisiejszy na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ok, mam Wasze adresy, jutro wyśle książki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dla Malineczki też wielkie gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails