wtorek, 14 lutego 2012

Zaproszenie na wernisaż

Wiem, że prawie nikt z Was nie jest z Lublina, albo go takie rzeczy nie interesują, ale żeby nie było, że nie napisałam. Jutro jest wernisaż wystawy moich zdjęć pt. "Moje Roztocze", to 25 fotografii prezentujących przyrodniczą część mojego regionu. Wiele z nich zrobiłam na swoim trawniku lub w pobliżu domu. Kilka to znane na Roztoczu miejsca, jak Zwierzyniec czy Zamość. Nie zabraknie także zdjęć leśnych i makro.

Przyznaję, że wystawa została mi trochę odgórnie narzucona, więc w większości nie są to zdjęcia, z których jestem zadowolona w 100%. Z drugiej jednak strony, nie wiem kiedy znów miałabym okazję zaprezentować coś swojego, bo oprócz zbiorowych wystaw konkursowych, mało kto chce prezentować fotografie nieznanych nikomu amatorów. 

Miałam wiele trudności w doborze tych zdjęć, bo nigdy nie robiłam ich po kątem wystaw czy publikacji szerszej grupie osób. Dlatego czas, który miałam na zgromadzenie zdjęć, odnalezienie zawieruszonych gdzieś płyt z całymi folderami, okazał się za krótki. Mimo wszystko uważam, że wstydu nie będzie.

ZAPRASZAM!

PS. Wystawa ma być wywieszona przez ok. miesiąc, więc jeżeli ktoś będzie przejazdem w Lublinie i będzie miał czas, to będzie mi bardzo miło.

1 komentarz:

Related Posts with Thumbnails