wtorek, 18 grudnia 2012

Muzyczne inspiracje na Święta

Święta kojarzą mi się także z muzyką, najczęściej tą radiową, oklepaną, znaną od lat. Ale przyznam się, że ją lubię, to przyjemne i nastrojowe. Wie się, że już zbliża się ten czas i tyle. Przecież na co dzień takiej muzyki nie słuchamy. Wrzucę Wam kilka piosenek od siebie:











 
Poczułam się jeszcze bardziej świątecznie. Już chciałabym Wigilii, lampek na choinkach i mnóstwa czasu z bliskimi i znajomymi. A Wy lubicie świąteczną muzykę? ;)

9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie "Last Christmas" to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się propozycja Michaela Buble. "Last Christmas" nie lubię, bo gucio wspólnego ma ze świętami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz rację, ale jakoś zawsze w radio leci w tym czasie, więc skojarzenie nasuwa się samo ;)

      Usuń
  3. nieśmiertelny Wham... nie wyobrażam sobie bez nich świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie Mariah Carey i jej All I want for Christmas...?

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Tylko nie pseudoświąteczne piosenki! Kojarzą mi się z zatłoczonymi centrami handlowymi. Wolę kolędy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero w ubiegłym tygodniu obejrzałam "To właśnie miłość", więc jeszcze dobrze pamiętam "Christmas is All Around", która od razu wpadła mi w ucho. :) A resztę podanych piosenek znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj... kto nie zna tych piosenek to tak jakby nie wiedział co to święta :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails