środa, 27 stycznia 2010

"Dziewczyna, która igrała z ogniem" S. Larsson


"W drugiej, po Mężczyznach, którzy nienawidzą kobiet, części trylogii Millennium główną bohaterką jest Lisbeth Salander. Seria dramatycznych wypadków wywołuje u Lisbeth wspomnienia mrocznej przeszłości, z którą raz na zawsze postanawia się rozprawić. Dwoje dziennikarzy, Dag i Mia, docierają do niezwykłych informacji na temat rozległej siatki przemycającej z Europy Wschodniej do Szwecji ludzi wykorzystywanych w branży seksualnej. Wiele zamieszanych w to osób piastuje odpowiedzialne funkcje w społeczeństwie. Kiedy Dag i Mia zostają brutalnie zamordowani, a podejrzenia zostają skierowane na Lisbeth Salander, Blomkvist postanawia przeprowadzić własne śledztwo. Wkrótce odkrywa związek między morderstwami i sprawą przemytu. Straszliwego Zalę, którego nazwisko wciąż pojawia się w trakcie śledztwa, łączy też coś z niejaką Lisbeth Salander..."

Zdecydowanie lepsza niż pierwsza część, nie mogłam się od niej oderwać :) niestety nie kupiłam jeszcze ostatniej części i już wiem jaki to błąd, bo nie mogę się doczekać co będzie dalej.
Na plus prawie wszystko, szybka akcja, ciekawe i zaskakujące wątki. Jeszcze lepiej rozbudowana postać mojej ulubionej bohaterki. Szkoda tylko, że przez te wszystkie reklamy filmu za każdym razem już mam o niej wyobrażenie tej aktorki. Trudno. Film przede mną.
Podobał mi się pomysł z farbą ;)

6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails