sobota, 14 kwietnia 2012

Codziennie "Coś na progu" - dzień 5.

Dziś, z opóźnieniem, bo nie widziałam sensu w publikowaniu dwóch postów zawierających jedynie wyniki konkursu, publikuję wyniki dwóch ostatnich losowań i tym samym kończę pierwszy tydzień akcji "Codziennie Coś na progu".

Mam nadzieje, że skutecznie zainteresowałam Was tym czasopismem i zachęciłam do szukania go i kupowania. Miło, że jest czasopismo dla nas: fanów kryminałów i tematyki grozy. 





Oto wyniki: 



Chciałabym podziękować Wydawnictwu Dobre Historie za możliwość uczestnictwa pierwszej tego typu akcji i mieć nadzieje, że jeszcze kiedyś będę miała okazję uczestniczyć w podobnym wydarzeniu. A dwumiesięcznikowi "Coś na progu" życzę dużego odbioru, zainteresowania i jak najdłuższego pobytu na naszym rynku wydawniczym. Jest to naprawdę ciekawe i dobrze wróżące na przyszłość pismo. 

Może mój Blog Tour nie był idealny, ale zawsze ciężko jest coś rozpoczynać. Mam nadzieje, że dziewczynom w kolejnych tygodniach pójdzie lepiej. 

1 komentarz:

Related Posts with Thumbnails