czwartek, 12 kwietnia 2012

Stos

Dziś kolejna prezentacja nowych nabytków, brakuje w niej kilku książek, które recenzuje dla portalu Time4men.pl, ale po prostu nie posiadałam ich w domu, tylko na stancji. Z wielu pozycji z tego stosu bardzo się cieszę, szczególnie z niespodzianki od portalu Granice.pl. 


Od dołu:

- Paczka od portalu Granice.pl, a niej: "Powstanie i upadek starożytnego Egiptu", "Bożek Templariuszy", "Bajki dla niektórych dorosłych" i audiobook "Nędzników" (tu akurat się zastanawiam jaki jest sens wysyłania komuś jednej części)
- "Złodziej z szafotu" - od wyd. Bellona
- "Bilbord" - od wyd. Prószyński i S-ka
- "W pospiechu" - od księgarni Matras
- "Opowiadania wszystkie" i "Lokatorka" - od wyd. MG
- audiobook "Ja, anielica" - od Biblioteki Akustycznej

Cieszę się na ich przyszłą lekturę :)


Czytam i czytam, ale recenzowanie idzie mi marnie. Tyle co na zajęciach napiszę w zeszycie, a że ostatnio zajęć brak, bo przerwa świąteczna, to sami widzicie jak to wygląda.

14 komentarzy:

  1. Miły dla oka stos :)
    "Lokatorkę" chętnie bym sobie przywłaszczyła ;)
    Pięknie wygląda "mistrz drugiego planu" - książki w tle z Llosą na czele
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik :)
    milutkiego czytania życzę.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Lokatorkę Wildfell Hall mam wielką ochotę:), ale najpierw przeczytam to co kupiłam na święta i nie zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa opinii o ksiazce "W pospiechu" Konwickiego i Kanieckiego. Ksiazka nie jest omawiana na blogach (nie wiedziec czemu) a komentarze krytykow sa dosc rozbiezne.

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś pożeraczką książek, mam "Złodzieja z Szafotu" ale musi się troszkę odleżeć , gdyż akurat biorę udział w wyzwaniu sardegny i nie zmieszczę jej w tym miesiącu.)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję "Lokatorki"
    Miłej lektury i dużo czasu wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę. "Lokatorki" najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej ciekawi mnie "Powstanie i upadek starożytnego Egiptu", bowiem uwielbiam ten okres. Czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny stosik :)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym przeczytała "Lokatorkę", bo w księgarni mój chudy porfel prawie dostał wrzodów jak zobaczył cenę.

    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No piękne te skarby. życzę przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle książek! Tylko życzyć miłego czytania.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails