niedziela, 17 lutego 2013

Hasła z wyszukiwarek #3

Dzisiaj w ramach niedzielnego "nicnierobienia" podrzucam Wam kolejną garść haseł, po których ludzie trafiają na mój blog. Tym razem nie wynotowałam już tych wszystkich słów kluczowych odnoszących się do tortów, poszczególnych książek i tytułów czy osób prywatnych. Trochę śmiesznie, trochę dziwnie, ale po rodzinnej imprezie mam ochotę tylko leżeć, oglądać seriale i dojadać tort. 

@poczta.onet.pl@ przewodników @interia.pl @gmail.com - ktoś tak adresy e-mailowe wyszukuje?

audiobook mp3 jak wygląda - no cóż, jak wygląda mp3... ciężko opisać - poszukaj gdzie indziej :)

chcę obejrzeć świat bez końca odc.2 - kup/wypożyć płytę i obejrzyj, wrzucanie marzeń do google niewiele pomoże

czy hobbit niezwykła podróż miałam dobrą ekranizacje - a była jakaś inna?

czy jane austen była religijna? - niestety nie wiem ;)

dziewczynki w szatni - wtf?

film sprawiedliwość miłość i czekolada - nawet nie wiedziałam, że taki istnieje, chyba że to tylko słowa kluczowe ;)

film w ktorym akcja toczy sie w malym miasteczku grace do ktorego przeprowadza sie dziewczyna i uwodzi nauczyciela - czego to ludzie nie szukają :D

jak komus kulturalnie wrzucic - :D

najlepsza postać kobieca ever - filmowa? książkowa?

pralinka belgijska blog erotyczny - chyba źle trafiłeś/aś ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails