poniedziałek, 28 maja 2012

Prośba!

Dziękuję! Niestety limit osób to 50. Bardzo szybko się zebraliście :)


Moi drodzy, jest sprawa: potrzebuję jeszcze kilku wypełnień ankiety odnośnie blogów z recenzjami książek. Ankieta skierowana jest tylko do osób, które prowadzą takie blogi! 

Cel: ostatni rozdział pracy magisterskiej

Czas: jak najszybciej, najlepiej jeszcze dziś! Brak wystarczającej ilości wyników sprawia, że stoję w miejscu, a pracę muszę oddać do końca maja.


Bardzo dziękuję z góry za pomoc! :)

12 komentarzy:

  1. Wypełniłam i ja ;-)
    Powodzenia w pisaniu!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełnione :) Bardzo ciekawa ankieta! Wypełniałam już kilka pod prace licencjackie czy magisterki i ta rzeczywiście była szczegółowa. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a ja nie mogę wypełnić ...

    Brak ankiety
    Ankieta nie istnieje lub została zakończona. W celu wyjaśnienia problemu prosimy skontaktować się z autorem ankiety.

    Dziękujemy
    Zespół Ankiety-Online.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi po zakończeniu wyskoczył komunikat, że ankieta nie istnieje lub została usunięta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ankieta, wypełniłam z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo, okazało się, że w szybkim czasie wypełniła je brakująca liczba osób. Niestety limit to 50.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w pis, ja już się nie załapałam w tej 50 ;) Ale dobrze, że na blogerów można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, wiem jak niefajną robotą jest analiza wyników. U mnie jedna z ankiet była w języku angielskim, to już w ogóle kosmos...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails