czwartek, 4 grudnia 2014

5 lat bloga

Zapomniałam, że miesiąc temu "Kulturalnie" stuknęło już 5 lat! Tyle czasu... Niemniej jak zauważyliście od kilku miesięcy prawie wcale się tu nie udzielam. Książki czytam, najwięcej słucham chyba audiobooków, ale inne obowiązki i zainteresowania pochłonęły mnie tak bardzo, że nie jestem w stanie być tutaj tak dużo jakbym chciała.

Albo inaczej. Nie wiem czy jeszcze chcę tu tak naprawdę być, ale szkoda mi zamykać miejsce, które tak długo, było dla mnie najważniejsze. 

Trzymajcie kciuki, może jeszcze wrócę.

PS. Cieszę się, że jeszcze tu zaglądacie.



10 komentarzy:

  1. Gratuluję i nieustannie czekam na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje się, że się nie doczekasz ;)

      Usuń
    2. Nie drażnij mnie! ;) Zatęsknisz i wrócisz ;)

      Usuń
  2. Gratuluję serdecznie ....bloga nie zamykaj, byś mogła wrócić jak znajdziesz na niego czas....

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wierzę, że się doczekamy :) dużo nowości spadło na Ciebie, sądzę że tak się wszystko poukłada, że znajdziesz czas i na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 lat to kawał czasu, szkoda byłoby opuścić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze jednak nabierzesz ochoty choc od czasu do czasu podzielic sie wrazeniami po jakiejs powalajacej lekturze ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny tort!! 5 lat to całkiem sporo, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails