wtorek, 5 kwietnia 2011

Stosy stosy

Miałam wrzucić na weekendzie, ale nie było za bardzo czasu. Ostatnie dwa dni to wyjazd do Bydgoszczy na konferencje naukową organizowaną przez tamtejsze Koło Naukowe Bibliotekoznawców. Dla mnie to pierwsza konferencja i cieszę się, że pojechałam, bo okazało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

Ale do rzeczy:



od dołu:

"Zły" - do recenzji od wydawnictwa MG.
"Lunch w Paryżu" - nagroda w konkursie wyd. Bukowy Las za przesłanie przepisu na potrawę z kuchni francuskiej.
"Wiosna. Żyj zgodnie z porami roku" - od wydawnictwa MG. W sam raz na wiosnę :)
"Pismak" i "W imię zasad" - "Pismaka kiedyś czytałam, ale z chęcią sobie odświeżę, przed najnowszą książką Harnego. Od wyd. Prószyński i S-ka.
"Strach" - od wyd. Albatros.



Tym razem stos zakupowo-biblioteczny:

"Kuchnia z Zielonego Wzgórza" - uwielbiam takie książki, wypatrzyłam w bibliotece na praktykach.
"Jedyna wolność" - ulubiona autorka i oczywiście zakup w Matrasie.
"Afryka gola! Futbol i codzienność" - z biblioteki uczelnianej. Głównie z myślą o W., lecz ja także mam zamiar przeczytać :)
"Reka Boga" - oczywiście Matras. Jako, że o Maradonie to musiałam mieć :)
"Gol!" - znów piłka i znów Matras :)
"Bar dobrych ludzi" - świetna promocja w... Matrasie.
"Psy z Rygi" - ostatnio skończyłam słuchać audiobooka, ale chciałam mieć też wersję drukowaną. Recenzja książki audio na dniach.
"Spróbuj i wyjdź za mnie!" - książki kucharskie kocham, więc jest moja. Matras.

17 komentarzy:

  1. Niezłe stosiska :)

    Sama chciałam kupić "Bar dobrych ludzi" w Matrasie, ale spóźniłam się i już niestety nie ma.

    A Montgomery zazdroszczę. Uwielbiam Anię i Zielone Wzgórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bar dobrych ludzi" kupiłam w promocji dla blogerów u Wydawnictwa Sonia Draga :)

    Hm... byłaś koło mnie, a nie dałaś w ogóle znać, foch! :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Edith, przeczytaj "Wiosnę", książka właśnie na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak Ci się "Zły" Tyrmanda spodoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny stosik:)). Gratuluję i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super stosiki :) czekam na rec Pismaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A pochwalisz się tym przepisem? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. @Izusr - specjalne dla Ciebie link: http://pasja-smaku.blogspot.com/2011/03/ryz-po-prowansalsku-z-kurczakiem-i.html :)

    @Enga - ja jeszcze dzień wcześniej nie byłam zdecydowana czy jadę, więc wiesz ;) Ale następnym razem na pewno dam znać :)

    @Skarletka - już ją przeglądałam, na dniach na pewno się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ślicznie i oczywiście sama spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój profil czytelniczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kuchnię z zielonego wzgórza chętnie kupię:) zapraszam do mnie.....także książki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie( może troche głupie) jak dostajesz książki do recenzowania od wydawnictw, to one zostają po przeczytaniu u Ciebie czy musisz je zwracać ( coś jak w bibliotece:)).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy - książki po przeczytaniu i recenzowaniu zostają u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę przyjemny stos. Pozazdrościć.
    Życzę miłego czytania :)
    Sama chętnie kupiłabym "Spróbuj i wyjdź za mnie!" :) muszę koniecznie wybrać się do Matrasa i sprawdzić czy gdzieś się jeszcze nie uchował jakiś egzemplarz.
    Pozwolę sobie dodać do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails