niedziela, 30 września 2012

5 lat Zbrodni w Bibliotece!

Wpis bierze udział w konkursie.


Aż ciężko uwierzyć, że to już pięć lat minęło, że portal Zbrodnia w Bibliotece ma taką ładną rocznicę. Trafiłam na niego kilka lat temu, chyba z rok po jego „premierze”, dlaczego? Proste! Samo wyrażenie „zbrodnia w bibliotece” jest niezmiernie ciekawe, przyciągające, fani kryminałów mają od razu w głowie kilka scenariuszy i książek, w których taki motyw wykorzystano. Pierwsze skojarzenie? Agatha Christie i jej książka „Noc w bibliotece”. Jakby nie patrzeć, nieodmiennie kojarzy się z kryminałem.

Ten portal to także pierwsze nagrody, wysyłane maile i ... wygrane. Zaskakujące (mimo, że zawsze nagroda jest przedstawiona) i uszczęśliwiające – jeszcze wtedy – właścicielkę nielicznego zbioru książek. To Zbrodnia w Bibliotece była – i jest – dla mnie niezmiennym źródłem wiedzy o kryminałach polskich i zagranicznych, wywiadach z autorami i współtwórcami, to także miejsce inspiracji, gdy nie wiem, co przeczytać, bo wybór jest duży.  

część nagród z konkursów organizowanych przez ZwB - reszta na "pożyczeniu"

Przyznaję się – kilka razy w tygodniu tam zaglądam – i nie jest to żadna reklama. Uważam, że to dobry i konkretny portal, z wieloma informacjami. I świetnymi konkursami :)

a tak są "znaczone" książki od nich :)

Tak trzymajcie!

2 komentarze:

  1. Nie zaglądam regularnie na stronę portalu, jednak od zawsze podobała mi się nazwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też co jakiś czas odwiedzam ten portal (w zależności od wolnego czasu) i muszę przyznać, że jest całkiem, całkiem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails