czwartek, 7 lutego 2013

Konkurs Dziennikarz Obywatelski 2012 Roku


Jakiś czas temu dostałam na e-maila miłą wiadomość: ktoś zgłosił moją recenzję do konkursu Dziennikarz Obywatelski 2012 Roku w kategorii kultura. Ta wiadomość jednocześnie mnie zdziwiła i ucieszyła. Cieszę się, że komuś aż tak się podobała.


Jeżeli chcecie na niego zagłosować to wyślijcie SMS o treści DOROKU.389 pod numer 7055

koszt sms to 0,50 zł (0,615 zł z VAT)

Głosowanie potrwa do 25 lutego. 



PS. Oczywiście będę wdzięczna za każdy głos, ale nie czujcie się przymuszani. Po prostu uważam, że powinnam innych poinformować skoro ktoś zdobył się na to by zgłosić moją recenzję do konkursu.


2 komentarze:

  1. i nikt się nie przyznał??? ale numer!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój też ktoś zgłosił. Również chodziło o recenzję audiobooka. Nieopatrznie kliknęłam na wiadomość z maila i automatycznie potwierdziłam zgłoszenie, choć wcale nie chciałam. No ale niech sobie wisi ;)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails